onsdag

I går var jag med Pontus på fotbollsmatch i Ostvik, de förlorade men kämpade väl. På vägen hem tyckte Pontus att vi borde baka chokladbollar någon gång..SNART!! Och vet ni vad!? Lisa hade bakat chokladbollar medans vi var borta.
 
 
Idag borde jag ha gjort så mycket, ville göra så mycket....
 
Men jag har i vart fall tvättat och damsugit. Sen en sväng till Byske för att betala en dödsboräkning. Besökte pappas grav och vattnade lite.....och tårarna rann då som vanligt när jag hälsar på där..
 
Sen när barnen kom hem från skolan lyckades jag få med dom ut på en cykeltur i skogen....
.....för att plocka lingon, var det tänkt, men skörden blev mycket liten...
 
Nåja vi fick då röra på oss lite...
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0