Försöker och faktiskt vänder...

Jag har många gånger här på bloggen blottat min strupe och erkänt mig svag..Jättesvag och sårbar....men jag tror att det är vi som vågar "tycka och säga och klaga och vågar yttra oss" som faktiskt är de starka!?
 
Fundera på den...tyck till i kommentarsfältet om du inte håller med, men håll en god ton!
 
Sen har jag för ett tag sedan skrivit ett inlägg som jag bara lät ligga uppe en kort stund, innan jag ångrade mig och tog bort det.
Men nu säger jag det igen...
Det är inte okej att utöva våld och utpressning för att få sin vilja fram, våld löser inga problem! Men det känns bara så skönt att en misshandelsdom som överklagades inte förändrades!!
Så du som brukar våld för att få som du vill...Sluta med det för det lönar sig inte!! Tvärtom...
 
Jag tror på att argumentera för sin sak och vända andra kinden till jag...
 
På jobbet har vi i dag invigt vårat nya lunchrum, så fint och mysigt!
Verkligen invigt med hela konceptet, av champagne och god mat och mys...(Champagne=Pommac )..
 
 
 
 
 
Jag växer av mina erfarenheter.....tar till mig av visdomsorden....Gör det du också...krymp inte av dina erfarenheter, utan Väx!
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0