negativa energier

Jag hittar inte gnistan alls just nu! Jag är irriterad, arg och ledsen, samt väldigt grubblande.
Livet "suger", det bara flödar negativa energier i min närmaste omgivning och jag tar tydligen åt mig som en svamp för tillfället.
Blä!
 
 
På jobbet hittar jag ingen arbetsglädje längre och känner mig bara fel, obekväm och ledsen. Man är trots allt bara en bricka i spelet och tydligen har min bricka fått en dålig passform och måste bytas ut. Det känns för djävligt helt enkelt.( Känslan blir så...även fast jag vet att jag gör ett bra jobb!)
 
Förutom mitt jobb så har jag många nära runt omkring mig som har det jobbigt just nu med olika handikapp och sjukdomar och faktiskt någon som också blir så otroligt orättvist behandlad.
Det är så jobbigt att se på när fel saker får för stort fokus och att man inte gör det som är bäst för barnen. Det är så viktigt att överbevisa, krossa och förnedra, få sin egen röst hörd att man faktiskt inte ser till barnens bästa utan bara till sitt eget bästa.....man har dom bara till låns de små liven. Man kan inte och får inte ha kontroll på allt!

 “Barn tar inte skada av föräldrars känslor. När och om de tar skada, beror det på de ord som knyts till känslorna.”

(Citat av Jesper Juul.)

 
 

Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på! Du ÄR duktig på det du gör så tvivla inte på det utan se till att slåss för din plats så ska du se att det löser sig :) hejar på dig!

2012-09-10 @ 08:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0