Fysiskt arbete.

En till vacker höstdag är snart slut och jag är rätt slut själv också.
 
 
Jag har tillbringat hela dagen med att försöka få ordning på mitt trädgårdsland, eller det som en gång i tiden var ett trädgårdsland. Jag började med att ta bort de gamla vinbärsbuskarna sen grävde jag upp plåtarna som jag hade där hallon växte en gång..
Fortsatte med att rensa de sista metrarna i rönnhäcken för att avsluta med plattläggning och uppstädning av allåkerbärsramen.
 
   
 
Helt slut energi i musklerna efter allt skottande och slitande av ogräs och jord, men gladare av att se det fina resultatet.
 
Efter middagen ringde en god vän och undrade om jag ville hänga med ut i svampskogen vilket jag ville. Skönt och trevligt med en promenad även om svampen lös med sin frånvaro.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0