Angående mina tankar...

Jag är trött idag efter gårdagens anspänningar och kvällsjobb. Barnen ska till skolan och min inbyggda kroppsklocka gör det omöjligt att ha sovmorgon.
Mitt första möte jag hade igår var tillsammans med Emma och Emmas fröken, ett vanligt utvecklingssamtal. Emma och jag hade inget att klaga på och fröken tyckte att det gick bra för Emma också, bara positivt alltså.
 
Många bra svar fick jag också igår, ett finns att läsa i NV idag.
De andra svaren fick jag när jag var på möte nummer två med chefen. Det fanns så många frågetecken och oro efter det första mötet som jag kände att jag ville ventilera lite och det fick jag nu göra.
Det känns bra, till och med jättebra!
Hur det nu än blir med mitt jobb så ser jag på det hela utan oro nu och det blir nog bra hur det än blir...
 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FJaBDbDuKEI
 
Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt för dig att din oro är borta, känns ju skönt!, kanske om jag och Micke mår bättre(träffade av en rejäl förkylning), att vi kommer till er i helgen? Middag lördag eller söndag kväll? :) Vi saknar er!
Kramar <3

2012-09-13 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0