söndag

Idag har det varit en soffdag här hemma. Både Johanna och Erik har blivit smittade av förkylning, samt att Pontus fortfarande dras med sin kraftiga förkylning med krupphosta och låg feber.
Själv tog jag igen lite missad sömn genom att ta en eftermiddagslur.
 
Efter middagen skjutsade jag ner Johanna och Erik till flyget och dom är nu åter hemma hos sig i Stockholm. Men om bara fem dagar ses vi igen då jag packar väskan och flyger ner själv till dom.
 
 
 
Jag har också pratat med far i telefon i afton och smärtorna är inte längre så intensiva, blir mindre för var dag. Det känns bra sa han och imorgon kanske han får något besked om återflytt till Skellefteå!?
 
Underbart har det varit i vart fall med huset fullt av barn igen, love you all!
 
 
 
Kramisen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0