Tufftufftufft...

Jag hittar inte riktigt orken till att blogga så mycket nu, men jag kan berätta att i går hade vi besök av Monica och barnen. Trevligt att träffas och surra bort en stund och barnen fick leka med varandra.
Sen skrapade jag äntligen ihop lite ork till att klippa Pontus vildvuxna kalufs, blev ganska hyfsat resultat.
 
Idag har jag jobbat och på lunchen gjorde jag en blixtvisit hos far som äntligen har kommit sig till Skellefteå lasarett.
Pappa hade bett mig att fixa papper och penna till honom, samt ett refill till mobilen.
Det märks att pappa har betydligt mindre ont nu, men ändå ser han så liten och sliten ut. Tur att han är en krutgubbe ändå.
 
I veckan har det ju varit Halloween, men det har vi inte pyntat till eller firat på något sätt och i helgen är det Alla helgona som ska firas, själv jobbar jag hela helgen och ända fram till och med onsdag.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0