söndagmorgon

Jag har redan varit vaken ett par timmar och sitter här och funderar på vad den här dagen ska fyllas med!? Ved i Åbyn? Trädgård?
Resten av familjen sover hårt ännu, så man får se då de vaknar vad det blir. Pontus somnade i går kväll som en riktigt förkyld och sliten kille, kanske inte läge för att dra iväg honom någonstans!? Vi får nog dela upp oss lite idag.
För barnen, de små liven, tycker jag man ska värna om. Försöka förstå hur de tänker, vad de vill? Inte hindra deras vilja....

Jag önskar så att alla tänkte så och ibland lägger sina egna sårade känslor åt sidan. De små liven ska inte bli drabbade av de vuxnas tjafs!
Lite kryptiskt att förstå vad jag menar.....



Kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0