onsdag

Jag är så slut på lust, ork och energi. Vilade en timma på soffan idag innan Emma kom hem från skolan, skönt och välbehövligt.
Blev lite körigt runt middagen för att hinna laga mat och brygga fem kannor kaffe till ett fotbollsfika. Pontus spelade match hemma mot Morön och vi var fikaansvariga idag. Fick lite panik då jag kom på att Jörgen skulle ju fixa saft men han kom sig aldrig iväg på jobb idag då han är sjuk. Räddaren i nöden blev den nyöppnade butiken i byn som jag kom på vi har. Pontus fick cykla iväg och köpa en flaska saft. ;)

Kallt och blåsigt är det ute, men allt fika gick åt och Pontus är så nöjd då han får spela. Fotboll är livet tycker han.

 

Jag har så dåligt samvete eller inte riktigt så, men jag sörjer att jag inte har kommit mig ut i rabatterna mer.

Nu blir det jobb i sex dagar innan nästa lediga dag. Vi ska ha överlåtelse inventering på söndag. Nu börjar en ny tid på mitt jobb. Spännande!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0