Hej igen!

Full fart idag, många ärenden och många måsten. Nej förlåt! Många "jag vill" göra saker.

Utvecklingssamtalet med sonens fröken gick mycket bra. Finns inget att orda om egentligen, har tydligen ett mycket ansvarsfullt och duktigt barn. Love him!

Besöket på HC sen gick bra. Jag fick utskrivet en massa medikamenter som det ska smörjas och tvättas med i två till tre veckor. Jag har någon sorts svampeksem.

 

När jag satt i väntrummet så läste jag dagens ledare i NV som tog upp ämnet mindre magar och vad politiker/samhälle ska göra åt det eller inte!
Om du klickar på bilden så blir den större och jag hoppas det går läsa...

  

Det fick mig att tänka på en bild Johanna hade ute på sin blogg med en ny text till den blomstertid nu kommer...



För det är ju faktiskt så, att vi duger som vi är!

På hemvägen från HC lyssnade jag på radion, som jag endast gör i bilen, de spelade en låt av Erik Hassle och när jag kom hem googlade jag honom, insåg som vanligt "Är det han som gör den låten?".

http://www.youtube.com/watch?v=n_37li0m3-8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ONLEQcDcB1I&feature=related

När Pontus kom från skolan begav vi oss till staden för shopping. Måste försöka hitta en vårjacka till honom, helst en allvädersjacka.
Vi hittade dock ingen jacka idag, bara skor till honom och en fleece till mig.

Inget trädgårdsarbete blev det heller, började blåsa så mycket efter mitt på dagen.
Liiite spretigt inlägg....

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0