Vårstädning.

Jag har påbörjat projekt vårstädning/rensning! Igår tog jag en sektion i köket och det blev så fint igen i micron och i lådorna och skåpen. Idag ska jag försöka göra klart resten av köket.

Både jag och maken är samlare och rensar sällan ut, men nu ska var sak få sin plats och projekt rensning/städning är nu startat!



Det har varit några turbulenta år i mitt liv och mycket funderingar från min sida på meningen med livet!? Jag har varit rädd och ledsen och ångestfylld. Jag har haft det så jobbigt med värk och övervikt och att hitta igen mig själv och vad jag står för....

Men vet ni vad? Jag har landat nu. Jag är jag och jag duger som jag är! Det känns så befriande att det har "klickat till" och jag har förstått meningen med livet!
Jag kanske inte är himlastormande glad för det eller aldrig mer kommer att vara låg!? Men att klara av att vara jag utan ångest, det är bara så befriande!


Jag kommer inte sluta bry mig om min vikt för det, men det är så skönt att känna att jag mår "normalt" dåligt av att bära den och inte ångestdåligt.



Kram. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0