hemringd

Pontus fröken ringde mig vid lunchtid och berättade att Pontus mådde illa och ville gå hem.
Det finns liksom ingen att ringa in några timmar...så jag fick fördela ut mina arbetsuppgifter på de som redan har fullt upp, vad annat kan man göra!?
Pontus har varit illamående och yr sedan i söndags....själv tror han att det kan ha något med synen att göra!?
På lördag ska vi i vart fall testa synen så då får vi ett svar på det.

Sen har jag svårt att släppa tankarna om framtiden på jobbet....
Det känns riktigt jobbigt med den här ovissheten! Ovisst om hur framtiden blir! Vilken typ av chef man får? Vem som blir kvar av arbetskamraterna? Vem som lämnar oss? Vem som ska ansvara för vad?

Jag funderar på alla olika scenarium om hur framtiden kan bli..? Ta bara biten med personliga samtal som kommer att bli aktuellt.Trivs inte alls med att sitta och framhäva mig själv och liksom "fjäska"....vill liksom att "chefen" bara ska veta hurdant jag jobbar och funkar och bilda sig en egen uppfattning!? Vet att det inte funkar så, men för mig är det jobbigt att framhäva mig själv. Jag blir helt klart en förlorare i sådana samtal.

Önskar så att allt hade fått fortsätta som det har varit i all evighet...


Kramisen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0