Det bubblar..

Det händer mycket på jobbet nu och jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig i mitt inlägg för idag!?

Men så mycket kan jag säga att det är intressant att studera hur olika vi människor i en grupp beter oss och hanterar situationen då de normala ramarna förändras. 

Det bubblar verkligen av känslor...Glädje, förväntan, besvikelse, ilska, sorg, frustration, ja hela registret.

Idag har vi nämligen fått beskedet att nuvarande ledningsgrupp slutar och följer efter Åke till MAXI, ingen större nyhet i sig, för det var vad vi alla förstod.
Men lite konstigt känns det dock att de som går vidare får utse sina egna efterträdare!? Att de som går även danar den nya ledningen....? Ger det vissa mer fördelar i ombildningen?

Nåja, jag förstår att det måste bli så här och det ska bli spännande att möta framtiden, jag ser faktiskt fram emot den.

Nästa vecka är det Påsk och veckan efter det på Påsklovet kommer Johanna hem några dagar. Erik följer också med. Längtar!

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0