Väder

Väldigt många människor kommenterar och klagar på vädret hela tiden nu för tiden, tycker jag. På sistone tycker jag mig ha hört så mycket klagande på att det regnar hela tiden och "När ska det bli sommar?"
Vet ni vad? Jag håller inte med. Hela förra veckan var det ju riktigt hyfsat väder, förutom söndagen då, igår var det kanonväder och idag klagas det igen på att det regnar ju hela tiden. Åska har vi också haft idag.

Prognosen framöver ser ju riktigt bra ut den också. ;)
Något låg temperatur, men sol i vart fall till midsommar.

Onsdag                            
20 juni                                        
Växlande molnighet
18°
Max vind
5 m/s vindpil
Nederbörd
0,0 mm

Torsdag
21 juni
Halvklart
18°
Max vind
6 m/s vindpil
Nederbörd
0,0 mm

Fredag

22 juni
Klart
16°
Max vind
4 m/s vindpil
Nederbörd
0,0 mm

Supermycket för mig på jobbet idag. Morgonen började med strul och telefonsamtal till tekninker som sinkade mig rejält + att det kom hela 32 buntar med tidningar, normalt brukar det ligga på 22-24 buntar i en leverans.
Blev totalt för lite rast men jag kunde nyttja den tiden till att gå hem lite tidigare istället.

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0