Skellefteå festival

Ja som jag skrev igår var familjen på festivalområdet medans jag jobbade och att jag sen anslöt till dom efter jag jobbat klart.
 
 
När jag kom hade de små redan fått åka och leka på tivolit så vi gick ett varv runt hela området på jakt efter middag och då hittade Emma och Pontus lite rekvisita de ville köpa. Peruk och en mask.
 
   
 
 
Jag, Jörgen och Pontus åt skinklangos till middag, medans Emma valde två varmkorvar. När vi stod därute i snålblåsten tog vi beslutet att nu fick det vara nog med kalla fingrar och smet upp till mitt jobbs personalrum. Varmt och gott.
 
När jag kom till jobbet igår morse, så möttes jag av en skadegörelse som skett under natten...
 
Någon hade krossat rutan och slängt in en tomflaska eller krossat rutan med en ölflaska.
 
Kramisar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0