somnade

Igår när jag kom hem, så åt jag lite middag och eftersom datorerna var upptagna så kröp jag ihop i soffan och somnade.
Vaknade till vid sju och masade mig vidare till sängen och sov hela natten tills mobilväckaren började surra. (maken hade ställt den åt mig.) Det kostar på att ha ont...

Jag var till Allans massage igår och det var lite annorlunda behandling mot för de vanliga kiropraktikerna/homopater/massörer jag brukar ha vänt mig till.
Visst har jag vid tidigare tillfällen även sagt till de jag gått till att jag har ont i fötterna, men de har bara sagt att det ska bli bättre nu efter justeringarna upptill på kroppen.....men jag har aldrig fått, eller ens vetat att man kan få kiropraktik för fötterna!

Det första Allan sa till mig om mina fötter var att jag ser att du har besvär, för dina leder är svullna. Efter han hade kört ultraljud, (om det nu är det det heter?)så la han tillrätta fyra stycken leder på min högra fot sen ultraljud igen.
Samma procedur på vänster fot, men nu bara två leder som behövde justeras. 

En liten justering av ländryggen gjorde han också och det var hittintills den duktigaste människa som har gjort det på mig. Inga tvära ryck eller tryck utan en jämn stretchning och kotan gled lugnt och fint på plats.
Synd bara att "karn" är i pensionsåldern och att jag inte har hittat igen honom tidigare!
Det blir ett återbesök igen på måndag sen tar Allan semester tre veckor i Kambodja! =)



Emmas förkylning har accelerat och Jörgen har varit hemma med henne torsdag och fredag.



Sen har bustrollen fått riva och äta pepparkakshuset.

Ha en bra fredag.

Kram.

Kommentarer
Postat av: sussi

Hej Annica! Jo Allan är superbra men även Anders samt Angelica. Angelica är den som masserar och går igenom HELA din kropp så prova henne någon gång. Hon brukar vara min räddning! Kramar sussi

2012-01-13 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0