lördag

Jag har jobbat idag och dagen bara swischade förbi. Det är mycket att göra på jobbet och det nya schemat har vissa nackdelar, bland annat att det hackar upp min arbetstid.
Vad jag menar är att jag ska vara rastavlösare klockan 9.45 sen ska jag sitta en dryg timme mellan 11.45 och 13.00, sen ska jag ha två raster själv också...
Idag var tobaksskåpet väldigt tomt, samt att det behövdes lite inventering så inte förrän nio kunde jag börja räkna kassorna.
Men jag lät mig inte bli stressad och gnotade på med sysslorna så jag hann med det jag skulle ändå.;)
Lite övertid blev det...men eftersom jag inte skrev någon lapp om det så drabbar det inte jobbet. Gillar inte systemet vi har med digital stämpelklocka, kombinerat med att vi ändå måste skriva lappar vid avvikelser! Jag känner mig så sniken om att skriva lapp varje gång....

Jag sneglar också på hockeyn samtidigt som jag bloggar...går sådär för Skellefteå.
Snart andra perioden spelad och Frölunda lägger just in ett snyggt 4-1 mål..=(


Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0