klimakteriet

Jag googlade lite om klimakteriet idag och fann lite för mig nya intressanta symtom....

Värmevallningar har man ju hört talas om.... men inte lika ofta om sömnproblem, humörsvängningar, depression och att många kvinnor får mer generella symtom som smärtor i muskler och skelett, trötthet och dåligt humör.

Kan det vara så att smärtorna i fötterna och mina depparperioder som kommer oftare kan bero på att man har gått in i klimakteriet?

Intressant det här med googling och datorer, man får svar på allt och fort går det också....

Snälla farmor tog hand om Pontus och Emma och gav dom middag, medans jag var hos Allan med mina fötter.
Idag var det bara två leder på höger fot som fixades och tre på vänster fot. Fast höger fot är så mycket ondare fortfarande...

Kram.

Kommentarer
Postat av: funderar

om det vore klimakteriet, borde det kanske inte gå att fixa hos Allans massage../ M....

2012-01-17 @ 18:34:46
Postat av: Anonym

Många bäckar små...lite hormonbrist, lite övervikt, lite....ska också se till att få anpassade fotinlägg genom ortopeden också. Hoppas bara det blir bra snart!!

2012-01-17 @ 22:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0