Det gör ont....

Jag har undvikit att tala om mina fötter och mina smärtor några dagar....men det gör ONT!! Riktigt ont fortfarande....

Men vad jag kan förstå så är jag inte unik och fler med mig har ont och lider i det tysta....men varför är det så lite många som pratar om det? Jag hittar faktiskt inte någon på nätet som kan förklara mina smärtor i fötterna!?

De enda som säger att de har ont i fötterna är de tjejer som är satta i för tidigt klimakterium på grund av cancerrehabilitering!?
Är det så att det är en biverkning av cellgifter? Eller är det som dessa cancertjejer säger, en biverkning av att stänga ned den normala hormonbalansen och tvinga in kroppen i ett för tidigt klimakterium!?
Eller så är det idrottande tjejer med hälsporreproblem...

Hur som haver tycker jag att det är så fruktansvärt jobbigt det här med värken och övervikten och bubblan i huvudet och viljan och orken att leva fullt ut...som inte finns...


Idag har jag kontaktat en sjukgymnast och hon ska titta på mina fötter imorgon. Hoppas hon hittar en orsak så man vet vad man kämpar med. Hur man ska hjälpa sig själv att bli bra någon gång?
Men att gå och ha så ont i kroppen utan synliga besvär på utsidan...att ha bortdomnade områden och rädslor som läkare och sjukgymnaster inte vill eller kan lugna eller förklara för mig.... det tär på ork och självförtroende....

Man får ta en bit itaget...jag vet. Men jag vill vara femton kilo lättare och ha en frisk och muskulös kropp NU!! Åhh...

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0