allergisk?

I morse var det plötsligt kallt ute igen vi hade - 18 grader här i Drängsmark, fortfarande sol och blå himmel senare idag och solen värmer faktiskt riktigt bra.

Sen har jag upptäckt på senare tid att jag inte riktigt tål mina egna tårar! Kan man vara allergisk mot sig själv och sina egna kroppsvätskor? Jag tror faktiskt det är något som drabbat mig!?
Igår blev jag lite sentimental och fällde en liten tår, observera att jag sa en liten tår och imorse då jag vaknade så är ögonlocken som uppsvällda och extra skrynkliga.
Jag har dessutom fått hudsprickor både här och där runt ögonen men störst i ögonvrån och på ögonlocket.

Titta själv och kom gärna med förslag på vad jag ska åtgärda problemet med. Tyvärr så sväller sprickorna igen så man ser inte så jättetydligt men det är de där två skarpare linjerna jag menar.

 

Hur jag kommer att se ut imorgon efter kvällens program med Sofias änglar och de tårar man inte brukar kunna låta bli att fälla, ja det återstår att se.

Kramisar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

mitt tips är att gå till läkaren!

2012-02-28 @ 08:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0