tid

Idag åkte Johanna hem till Stockholm igen, men det har varit många bra dagar som vi har utnyttjat allt som går.
I söndags dukade jag upp ett litet julbord som vi avnjöt tillsammans med även Pea och Omid, mamma och Ulf och givetvis med Mikael och Maria. Gott!
 
Måndag var det egentligen dax för min yoga, men jag orkade inte fokusera...hemmamys i stället!
 
Tisdag kväll var jag och några jobbarkompisar iväg till Eva på glöggmys. Underbart trevligt!
Johanna var barnvakt och det gillade de små..
 
Onsdag så var jag iväg till stan på förmiddagen för lite julklappsfix och blev påkörd och utsatt för smitning! :(
Inte roligt med en självrisk på 5.000 kronor så här i juletider! Skulle ju bara in en snabbis på en ljusaffär på Anderstorp och medans jag stod parkerad så demolerade någon min front så där lagomt mycket :((!
 
 
Men vi avslutade onsdagskvällen med kvalitetstid i köket, kokade ischoklad och tryfflar och bakade pepparkakor och hus.
 
   
 
Onsdags eftermiddag var jag med Pontus till doktorn på barnkliniken för ett samtal om Pontus viktnedgång. Känner att jag är lugnad och att det finns inte så mycket att vara orolig för. Alla prover var bra, endast ett prov var lite under normalvärdet men åt fel håll! Nämligen ämnesomsättningsprovet...och då borde Pontus hellre öka i vikt i stället för att minska.
 
Så mina busungar mår så himla bra trots allt...Känns skönt!
 
Photo: Busungar ..
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0