Annorlunda jul

I dag är det annandag jul och vi ska så småningom iväg och få äta lite julgröt med farfars. Mys.
 
Julafton i år blev lite annorlunda för mig i jämförelse med hur det brukar vara. Inte jättedeppig eller sämre för det, men annorlunda.
Johanna och Erik valde att fira sin jul i New York och Mikael och Maria firade med Marias familj till att börja med och farfar, farmor och Elaine stannade hemma med farfar som har fått mer ont i sin rygg och inte riktigt orkar åka bil.
 
Vi började julaftonen med att åka ner till stan för inköp av julgodis och en sista klapp. Sen hämtade vi upp farmor och åkte till hennes bror och träffade lite släkt på den sidan. Alltid lika trevligt!
 
Sen skyndade vi hem och tog emot våra två gäster, min bror och far, som bjöds på lussebullar och goda kakor.
Sen var det dax för nerbantade Kalle Anka, jag saknade repliken "säg mamma"!!.
 
Efter Kalle var det dax att plocka fram julmaten och sen mumsade vi och åt av mitt ganska enkla, men goda julbord.
 
 
   
 
När maten sen var uppäten och bortplockad kom äntligen tomten med sina julklappar. Nöjda barn blev det.
 
 
Igår på juldagen plockade vi fram all julmat igen och hade det så mysigt med Monica, Lewi, Elwin och Tori samt Mikael och Maria.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna och Erik

Vad mysigt det ser ut!! Vi saknade er och har inte riktigt fattat att julafton har varit redan.. Nästa år får vi fira tillsammans igen! :) Kram

Svar: Självklart saknade vi er också...längtar till nästa jul.
Annica

2012-12-28 @ 00:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0