Dubbla känslor

Jag har haft en underbar ledig dag i dag, fast ändå har den varit ganska känslomässigt dubbel. Jag har låtit de känslor som tar negativt utrymme få göra det och kände ett tag att prins Daniels uttryck passade väl in. All over the place!  Men underbart har det varit att få gräva runt i jorden och snygga till i trädgården. 
 
Det är så mycket som händer ute i världen som är så onödigt och man önskar så att alla kunde försöka fokusera på det goda och inte det onda.
 
 
Alla behöver få utrymme och vatten och näring till välbehövlig växtkraft!!
 
Har också besökt pappa en snabbis efter maten för att klippa hans hår. Huvaligen vad liten och sliten han ser ut just nu. Han har fått igen aptiten eftersom han slipper all medicin för tillfället och detta för att han behöver äta upp sig.
Att han sen snubblade och knäckte ett revben gör inte saker och ting bättre, men han kämpar på.
 
Nu måste jag krypa ner under täcket så jag orkar med en jobbardag innan ledig helg tillsammans med alla mina barn. Johanna kommer nämligen upp i helgen. :))
 
Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0