Varför ska det alltid krocka?

När det händer något roligt, krockar det ofta med annat som är roligt! Ta bara den andra maj nu...Cykelfest här i Byn eller handelsträdgårdsresa till Umeå med jobbarkompisar.
För att göra det extra krångligt så har jag dubbel arbetshelg också. Vad väljer man?
Jag gissar att valet kommer att falla på jobb....


Lika svårt att välja aktivitet kommer det att bli en helg i början av juli.
Goda vänner bjuder in till dubbelt 50-års kalas, samtidigt som pappas stora släktträff ska äga rum. Där kommer valet att falla på pappa, han var först ute och det är viktigt för honom.
Natten är väl ung... så 50-åringarna kommer nog också att besökas.

Att jag inte bloggat på några dagar beror på att jag har haft roligt ihop med bl.a. Johanna och Erik och igår var jag för trött.

Under söndagen hade vi fikagäster som firade maken och på kvällen hade Johanna kompisar här som hade småvalpar med sig. =)



  

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0