sol

Jag vaknar till fågelsång och strålande sol även denna morgon. Jag har hört fågelkvitter några mornar nu och det känns som det kan bli sommar snart igen.
Kolla vad det har töat ändå på bara en vecka!





Igår kväll var vi ut och åt med de arbetskamrater som har slutat och följt med upp till Maxi, synd bara att chefen och hans fru fick förhinder.
Lite tråkig dukning med ett jättelångt bord, svårt att få kontakt med alla då, men trevligt var det och god mat.

Annars då? Jaa...vad ska man säga? Själv försöker jag att hålla mig kvar i livets vagn men hamnar ofta utanför och knuffar på för att få livet framåt, det är med andra ord lite kämpigt just nu.
Dels så har jag varit förkyld och det tär ju på krafterna, sen kämpar jag för att hjälpa en god vän som är utsatt för vuxen mobbing, det är helt otroligt sanslöst hur en del människor kan bete sig illa och dessutom försvara sina handlingar!?
Att en person begår misstag eller bara är den den är, berättigar aldrig någon annan att misshandla hota och kränka den personen. Att blunda och låtsas som den här misshandeln med kränkningar och hot inte sker, det är minst lika illa!!
Det är så fegt med denna mobbning, så fruktansvärt fegt!!

Kram.


Kommentarer
Postat av: tingsrätten

Det är också fel att hitta på & sprida på en massa skit om andra!

Du är då ingen bättre människa.

2012-05-01 @ 01:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0