SMS från Italien

Tänkte dela med mig av detta fina SMS som jag fick av Lisa som är i Italien nu.

"Hej hej! Roliga hälsningar från Italien  idag har vi rest en massa som jag sade i morse. Planet landade typ kvart i ett men vi fick vänta på bagaget ganska länge.
Ungefär kvart över hade vi våra väskor och skyndade vidare till tåget. Då vi kom fram till hotellet checkade vi in, bytte om och sen var vi på språng! Först var vi på jakt efter något och äta och alla i klassen hittade en pizzeria att beställa take away från, efter många om och men, lång väntan och en något frustrerad kassörska så fick vi våra jätte goda pizzor!
Sen har vi vandrat omkring och sett fontäner, kyrkor och en massa kända byggnader. Imorgon ska vi besöka Vatikanen och allt i närheten. Jag hoppas mina fötter kommer att överleva då jag redan har fått en blåsa under foten."

Lite avundsjuk blir man...

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0