saknar

Som vanligt är det jag som är uppe först på morgonen i detta hus, inget undantag i dag heller, trots att klockan blev närmare halv nio innan jag klev upp.

Jag gjorde bort att lägga ihop Jörgens tårta innan jag gjorde iordning frukost till alla mina inneboende. Saknar faktiskt att vara så många som vi var ett tag för något år sedan, när maten skulle räcka till minst sju stycken vid varje måltid.
Men nu är nu och jag njuter av att ha Johanna och Erik här.




Efter sena frukosten spelade vi Plump och umgicks innan det blev sen lunch och Johanna och Erik drog in till stan för lite shopping och besök hos vänner.



Jörgen skjutsade in Lisa till jobb och jag satte igång med att baka. Nämligen kalas för maken kl 13.30 imorgon.



  

Det är riktigt aprilväder ute och maken ser hockey...



Kramisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0