Johanna fick rätt!

Oh, Jisses vad det har snöat inatt!

  

Och vet ni vad? Jo det vräker ner fortfarande!

I måndags då Jörgen skjutsade ut Johanna och Erik till flyget, så pratade de om snöandet som hade varit då och om att lika mycket till snö skulle hinna komma minst en gång till under denna vinter.
Nej inte så mycket igen sa Jörgen...jodå, sa Johanna!
Johanna vann den vadslagningen med råge, tyvärr!

Jag hade en tanke på att åka ner till stan nu på förmiddagen medans barnen är i skolan, behöver justera mina glasögon och införskaffa jord till utskolning av mina plantor jag fått.
Men till och med en så luttrad chaufför som jag tvekar, det är en hel del snö som vräker ner och har vräkt ner.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0