ledig

Idag är jag ledig och tänkte sova länge, men inte kan jag det inte, det är bara att inse att jag behöver gå isäng tidigt för att få mina sömntimmar.

Igår blev det en lång dag hemifrån. Jag började morgonen med ett möte som drog iväg med tiden, eftersom jag skulle jobba kväll så stannade jag kvar i stan och passade på att besöka min syster. Trevligt.

När jag kom till jobbet såg jag att det hade kommit upp ett nytt datum och en ny tid för överlåtelseinventeringen, vilket innebär att vi kommer att börja från morgonen och butiken ska vara stängd hela dagen. Det känns bra att det lyssnades på våra protester.

Sen var det sol ute igår och varmt, riktigt skönt väder.

Nu ska jag sätta igång med städningen, så vi ses snart igen.

Kramisar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0