Mycket gjort..

Ska ni laga en punktering någon gång, så rekomenderar jag min firma varmt. Vilken service!
Jag kom dit klockan 10.05 och undrade om de möjligtvis kunde fixa en punktering och om jag fick hämta däcket efter två timmar?
De fixade det på en gång. Klockan 10.30 rullade jag vidare och faktiskt endast 244 kr. fattigare. Supernöjd blev jag.

Här har ni namn, telefon och adress...ifall ni är intresserade.



Efter däckbytet åkte jag och hämtade upp Lisa och vidare till polisstationen. Nu har vi fixat pass till henne.

Vårat nästa ärende var att sätta in pengar till hennes språkresa, så det blev besök både på Länsförsäkringars bank och Swedbank.

Blir lite frusterad över kontantfria banker och överföring mellan banker och skjuta kostnader på kunden. Länsförsäkringar bank har ingen kontanthantering utan tycker jag ska gå till min bank och göra en överföring till deras bank.
Vi går till min bank och ska göra det, men då vill de ha en avgift på 150 kronor om jag inte för över själv via internet...SUCK!!
Resultatet blev i alla fall gott. Nu har jag skaffat mig internetåtkomst och en egen dosa, helt gratis. Sen har vi dessutom ordnat med allt som krävs med överföringar och sådant inför då Lisa blir arton.'



Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0