Målning.

Tänka sig vad man kan hitta på samtidigt som man vårdar sjukt barn!? Men jag har målat idag och målat och målat.
Först kom jag på att jag skulle pensla på lite Cuprinol på våran slitna bro, något som borde varit gjort för länge sedan. Perfekt väder idag med de nitton graderna och blåsten, ingen fuktig luft.



Sen satte jag igång med projekt innerdörrar. Målartvättade toa och tvättstugedörren samt en balk och stolpe innan middagen, sen satte jag igång att grunda och det blir så fint!

 

Kram.

Kommentarer
Postat av: jörgen

kanonbra blir det

2011-09-05 @ 21:57:20
Postat av: Maria

Om du gillar det jättemycket, så finns det några här som du får måla :)

2011-09-05 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0