söndag

Min födelsedag!

Igår lördag föll första snön, det missade jag! Den tinade dock bort nästan lika fort som den landade...men dock första snön!

Idag då jag vaknade var marken rejält frostnypen, men ingen snö...

Lisa jobbade idag och blev skjutsad av Jörgen till jobbet! Själv klev jag upp och drack kaffe i godan ro...undrade om de små ville ha frukost? Men de ville ha lunch direkt.
Dammsög nedervåningen och städade toan nere innan lunchen intogs...sen en ihopläggning av tårtan...

Tio över tolv gick jag ut på en promenad som tog 55 minuter, och kom hem då lite tidiga gäster hade anlänt.
Blev uppvaktad så jag känner mig generad som vanligt.....!? Presentkort på Fem rum i Kåge på två tusen kronor, en resa till Stockholm nästa helg samt lite "shoppingpengar" där jag vill lägga dom....

Goa pappsen spelade Yatzi med de små, medans jag stekte middag och Jörgen hämtade Lisa.



Sen förlorade de 237 hushållen här i Drängsmark strömmen i en timme...då tände vi ljus och myste...



Men tänk vilket beroende vi har skapat av elen ändå!?

Sen fick pappa två kraftiga senadrag när han var här...som han ska kolla med Marcus i Umeå på onsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0