Onsdag med riktig frost och gala!

Nu är det nära till vintern, minus sex grader och rejält med frost på morgonen. Längtar faktiskt lite efter snö nu, fast ändå inte, för det innebär ju att det verkligen är färdigpåtat i jorden och alla trädgårdsgrejer ska bort!

  

Många undrar vad jag använder för skor? Angående att jag har ont i fötterna...
När jag promenerar använder jag en walking sko från reebok + mina blå hålfotsinlägg. På jobbet går jag i MBT efterföljaren, minns inte vad dom heter just nu.
Kan ju också säga att jag inte tror besvären beror direkt på skorna utan mer att nerver är ikläm lite högre upp kanske? Seninflammation eller nå´t? Åderbrock som hindrar?
Tror på någon slags sjukgymnastik/stretching/träning.

Så jag ser verkligen framemot det  nya "måbraprojekt" jobbet har dragit igång tillsammans med Idromed! Det är helt frivilligt att vara med, och det är bara för vår egen skull, eller det är klart att företaget tjänar på att vi mår bra och så också.
Det jag personligen hoppas att jag kan få hjälp med är att kartlägga mina behov för att må bra och sen en rejäl spark i baken för att genomföra dom. (Pepping alltså!!)
Den här chansen kan man ju bara inte missa!

Vad har jag mer gjort idag då? Bland annat följt Pontus till tandläkaren. Tandläkaren tyckte att det hade gett ett för dåligt resultat, det här med gummibanden, så han la lite fyllning på tänderna för att underlätta. Fyllningen gör att Pontus inte glider ner och fastnar i sitt vanliga bett.



Sen vill jag upplysa om att det är den årliga Rosa Bandet Galan på TV3 i kväll! Titta gärna och skänk kanske en slant till forskningen.

Kram.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0