lite rädd..

Idag har jag mestadels softat och tagit det lugnt, läst en god bok bland annat.
När jag satt vid köksbordet och drack en kopp kaffe, så höll jag på att sätta det i halsen! Min 85-årige granne kom nämligen utklättrandes från sitt fönster på övervåningen ut på altantaket.

   

Avsikten var att sopa hängrännan fri från löv. Vilken krutgubbe säger jag bara, fast jag skulle ha tagit stegen upp.

Klockan fyra hade jag, Pontus och Emma en tid inbokad i Byske för sista Twinrixsprutan.
Emma var ganska nedstämd och rädd före. Hon gruvade sig verkligen och jag med faktiskt. Men det gick bra och nu har vi fullgott skydd lääänge.

Efteråt var vi in på butiken Hemmafröjd och köpte tröstsak till mig och Emma. Pontus hittade inget där utan får köpa en annan gång.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0