november

Då har vi en ny månad igen! Dagarna går så fort, snart är det julpyntsdags och jul igen.
Men först ska vi klara av november som innehåller nytt schema, gräsänkehelg, Londonresa, farsdag och Lisas 18:e födelsedag.

Jag njuter fortfarande av mina minnen från helgen med Johanna och Erik i Stockholm och idag får de nyckeln till sin nya lägenhet. De ska börja med att renovera, så först i mitten av december ska de vara ute ur sin gamla. 
När jag var där nere hos dem, besökte vi både Ikea och en färgaffär, så jag fick se vad de valt för köksinredning och kakel och klinker. Det kommer att bli så fint!

Titta så fina Pontus och Emma var när jag hämtade dom på Fritids..

  

Nu ska jag strax följa Emma och Märta på en "bus eller godis" promenad.



Kram. 


Kommentarer
Postat av: Maria

Bus eller godis? det var ju i helgen..

2011-11-02 @ 14:53:05
Postat av: Annica

Helt riktigt att de små var försent ute, men de hade missat att gå under helgen och kom på det sen. Men jag tänkte att det spelar väl inte så stor roll egentligen..?

2011-11-02 @ 19:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0