Julen

Börjar känna en lätt panikkänsla över julen, inte för att det är mycket att göra och så, utan för att jag inte känner att det är jul om endast tjugofyra dagar.
Igår var det ju ändå kallt ute och lite pudersnö, men idag är det återigen blåsigt, milt och surt väder.



Sen har jag också lite ångest över att jag inte kan bjuda hem alla mina släktingar till oss SAMTIDIGT! Vem ska man bjuda först och vem ska man bjuda sen.....vad är rättvist och vad är inte orättvist?



Det blir i vart fall tre härliga juldagar som ska fyllas med härligt familjemys och god mat. Två hemma och en borta.

Nu ska jag ta mig i kragen och baka saffransbullar för inte blev det av igår inte.....jag bara "soffade"!
Pontus mår bättre, men är hemma idag också, imorgon ska han försöka gå iväg till skolan igen.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0