Vaccination

Direkt efter jobbet idag blev det att åka till BHC för att ta spruta nummer två av Twinrixvaccinet. Måste medge att jag blir bara mer och mer spruträdd med åren, fast det gick bättre idag än förra gången och första dosen.
Både Pontus och Emma är modiga och orädda.

  

Efter "sprutan" åkte jag en sväng förbi min mormor och morfars grav för jag hade lovat mamma att klippa ner rosen. Men den var redan så fin så det behövdes nästan inte.

 

Sen ser jag framemot att Erik och Johanna kommer hem hit i natt....

Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Sister Moonshine

Tänk att barnen är så duktiga. Det betyder att föräldrarna inte fört över några rädslor utan att de är trygga och fina. Kul! Tack för dina fina ord på min blogg. Du verkar också ha det fint hemma!



Kram



/Åsa

2011-05-12 @ 21:58:20
URL: http://sistermoonshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0