Underbar lördag!!

Jag började dagen med att ligga kvar i sängen och höra huset vakna....Pontus kom först vid halv åtta och funderade om det var god morgon nu? Sen kom Emma vid lite drygt åtta och kröp ner mellan maken och jag en stund innan hon klev upp och satte sig vid TV:n. Strax efter klev jag upp och gav dom en lättare frukost sen duschade jag och dagen hade börjat.

Boda borg var det som gällde idag med familjen...:)

  

  

Efter Boda Borg blev det grillning hemma hos oss med go´a ICA-tjejer = Johannas goda vänner.
Vi grillade och busade med Peas "grisen" eller "korven" eller faktiskt Nova som hon heter...

Bilderna får visa lite av aftonen...

  

  

  

  


Kommentarer
Postat av: Maria

Jobbar sonen på ditt jobb? tyckte att det var han i kassan häromdagen.

2011-05-14 @ 22:11:32
Postat av: Annica

Ja sonen och "lill" dottern jobbar där nu.

2011-05-15 @ 09:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0