MVG

Många brev kom med posten idag, många brev till mig! Ett från mammografin där de berättade att allt såg normalt ut.
Ett brev från min läkare där det såg hyfsat ut på röntgenbilderna.
"Man nämner att mellankotskivorna (diskarna) längst ner i ländryggen ser lite "tunna" ut, ev lite förslitna, men även detta måste man betrakta som normalt. Diskarna längst ner i ländryggen utsätts för stora påfrestningar i normala fall och att man ser denna typ av förändring vid röntgenundersökning är väldigt vanlig."
Så i vart fall, "Väl Godkänd", blev min rygg!

Det tredje brevet kom från mitt hjärta i Stockholm.....



  det värmer i mammahjärtat.

Kommentarer
Postat av: sussi

ÅHHHHHHH! SÅÅÅÅÅ GULLIGT

Kan det vara för att vi har världens BÄSTA barn?

Kramar sussi

2011-06-01 @ 08:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0