Halvfullt eller halvtomt?

Känslor är oftast jobbiga!? Eller.......? Jo, jag kommer fram till att känslor är oftast jobbiga. Det är på något sätt alltid enklare att fokusera på det jobbiga, älta och trycka ned sig själv.....

Har lite svårt för att bestämma mig för om jag ska se glaset som halvfullt eller halvtomt?

Men jag har i vart fall stått mest vid strykbrädan ikväll och förberett resväskorna för att bli välpackade! Imorgon blir det mammografi åt ena hållet klockan åtta och hårklippning klockan nio åt andra hållet. Stressigt? Beror på hur man väljer att tolka glasets innehåll!
God natt och många kramar.



Kärlek..

Kommentarer
Postat av: jörgen

jag ska göra mitt bästa för att fylla glaset, jag älskar dig.

2011-05-18 @ 00:05:15
Postat av: Maria

Fint Jörgen! <3

2011-05-18 @ 13:03:40
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0