dagarna som varit....

1:a maj slöade jag bort på förmiddagen, hade tänkt gå ut och kratta lite men kom mig liksom aldrig ut.
På kvällen jobbade jag 16.00 - 21.15.
Blev ett litet annorlunda arbetspass på grund av att en arbetskamrat skickades upp till akuten med en två cm lång sticka inunder en nagel!:(
Vi två som var kvar körde hela kvällen utan rast och det gick väldigt bra.
Här kommer två bilder på stickan som jag "tjyvat" från arbetskamratens blogg.

  säger bara: Det gör ont, det gör ont..

Sen blev det en väldigt kort natt mot måndagen eftersom jag har så svårt att varva ner och gå i säng direkt jag kommer hem sådär sent.......men det var jag ju beredd på. 




Måndagsnyheten var att Usama Bin Laden blev hittad och vådaskjuten till döds vid tillfångatagningen.

Idag, tisdag, har det varit en omtumlande dag på jobbet eftersom en oärlig person har entledigats från sina arbetsuppgifter och kommer inte att komma tillbaka något mer.
Jag känner ett brett register av olika slags känslor i min kropp som bl.a ilska, sorg, lättnad.....
      

Hur tänkte arbetskamraten? Varför gjorde den som den gjorde? Har vetat men inte velat tro......jobbigt!

Ikväll har jag provat kläder inför resan.......blä säger jag bara. Fet som en gris har jag blivit! :(
Ska försöka inhandla några lång- och kortshorts imorgon när jag ska ner till stan. Ska nämligen fixa nya sommardäck på bilen.

Kram.

Kommentarer
Postat av: J.

Vi tampas med samma tankar du och jag.

Det är inte lätt, det första man måste ta tag i är nog att acceptera, men det är grymt svårt! Love you.

2011-05-03 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0