Varför?

Jag har många gånger undrat varför jag bloggar!?
Jag vet ju att jag gör det som någon slags dagbok men också för att få skriva av mig tråkigheter och även en del "duktigheter" man utför......Och jag gillar att få kommentarer! Även om jag ibland kan bli lite generad i verkligheten sen om någon kommenterar min blogg  "face to face"!

Men vad är policy om hur man kommenterar i någons blogg? Får man använda någon annan bloggares kommentarsfält som ett chattrum?
Jag tycker inte det! Jag tycker att man ska dela med sig om vad man tycker då man läser ett inlägg. Men jag tycker inte att man ska lägga sig i och tycka vad jag som lämnar en kommentar tycker!

Jag följer ju en blogg - en mycket välläst blogg. http://lindaskriver.blogspot.com/

Idag ser jag en kvinna som verkar heta Christina, kritisera en annan kvinna som har bloggen "Jag är Elisabeth." (http://joelisacadam.blogspot.com/).
Jag kunde inte låta bli att skriva en kommentar i Elisabeths blogg......till denna Christina....och ifrågasätta varför hon tycker sig ha rätt att vara någon slags bloggpolis?
"Jag är Elisabeth" blir kritiserad och totalsänkt av denna bloggpolisen Christina, som sympatiserar helt och hållet med Linda. Men vilken rätt har Christina att kritisera en annan persons inlägg som är skrivet för att "peppa" Linda!

Dålig stil är det enligt mig i vart fall.....


Ha en trevlig kväll! Och var snäll med varandra.....

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0