Två slitna tjejer..



Emmas munsår i ena mungipan har spridit sig till den andra  mungipan också...sen har det dykt upp ett sår på nästippen och ett i pannan. Emma har ingen feber och ingen snuva men klagar på öronen och halsen fortfarande.
Emellanåt har hon ont i magen också samt att hon är ordentligt trött under ögonen. Alltså en riktigt sliten tjej! Inte sjuk men inte riktigt kry heller.

Själv är jag också sliten, fast på ett annorlunda vis.
Jag har inte sovit så bra några nätter nu. Natten som passerade var jag mer eller mindre vaken mellan två och halv fem. Såg bl.a. siffrorna 3.33 på klockradions display och tänkte gå och hämta kameran för att föreviga, men lät bli.
På eftermiddagen har jag varit så där matt i musklerna som när man har mjölksyra eller är totalt slut. Vet inte hur jag ska förklara. Orkeslös liksom.

Nåja, det går väl över så småningom när jag får lite mer ork av rätt kost och motion.
Hoppas också Emma får sin kallelse till läkare snart.....

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0