Det tar visst aldrig slut?

Nu är vi sjukt less på alla förkylningar i detta hus!! Är det inte jag som har feber så är det Lisa och snorar inte Pontus så gör Emma det. Nu idag har Jörgen "vabbat" med båda som har ont i magen, dessutom hostar Pontus så pass mycket att han nästan kräks.
Kan säga att helt friska har Pontus och Emma inte varit sedan de hade så där hög feber i en hel vecka i slutet av Januari.



På onsdag ska jag med Emma till doktorn. Vi beställde ju en tid för ett tag sedan för att kolla upp hennes hjärta och så...
Doktorn ska också få kolla hennes hals och eventuellt ta streptokockerprov.
Och sen ska det ju inte räcka med det. En knöl är upptäckt i hennes kind i höjd med kindtänderna i överkäken på höger sida.
Emma tycker att det smärtar bara man stryker henne lätt på kinden.

Men gotjej får nog besök av tandfen inatt, för ytterligare en tand har lossnat!

Nu ska jag ta och skola ut några plantor jag fått av snälla Gunilla på jobbet.



Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0