värmeslag!?

Jag har jobbat idag. :) Alltid lika kul då man väl är på plats! Gillar dock mindre att airconditionen inte fungerar som den ska, endast 26 grader i min bunker till arbetsyta...

När jag åkte hem visade bilen allt mellan 28 och trettio grader. Nu på kvällen vädrar jag ut den tjugofemgradiga värmen som var svalt då jag kom hem. Nu är det drygt 22 ute och drygt 25 inne, tvärtemot alltså...

Bildbevis...

  

Barnen drack upp tillsammans 13 dl saft till middagen....Pontus stod för 8 dl. Vad bevisar det? Jo varma svettiga och törstiga barn, men lyckliga. Nu ligger dessa två "lyckliga" barn i deras mysiga sängar, nybadade och ny "sagade"!
Kvällsfikat bestod av mer socker men också mer svalka...nämligen massa glass och saft...



Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0