Blåsigt...

Jag älskar mitt jobb, verkligen trivs med det jag gör.
Idag har jag "städat" i tobaken. Det har blivit lite fel i AOB:n....lite missar på prisändringar. Det tog mig ganska lång tid att fixa till, men skönt att ha fått det undanstökat innan semestern i vart fall. På lördagar har man möjlighet att skjuta på räkningen och göra andra viktiga morgonsysslor vilket jag gjorde idag.

Men vad det blåser ute!? Hör och förstår att det har varit tromber och ifallkullna träd här i Västerbotten.

Sen så måste jag bara för min egen skull göra en liten anteckning om att det känns så bra med de lite nya arbetsuppgifterna jag har fått...pytteliten skillnad men ändå stor!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0