Underbara dagar...

Vi har haft underbart besök från Stockholm i två dagar! Lewi, Elwin och Tori som är Johanna, Mikael och Lisas småsyskon.
De kom igår strax efter ett. Alla blev så glada och nöjda och vi fikade mellis och middag ihop, sen fick mamma Monica åka iväg på egen tid medans "syskonen" fick leka vidare.
Kusinerna Albin och Johan kom hit senare och kvällen avslutades med filmen Trassel!



Bästisarna Albin och Lewi "fightades" och den icke kampsport kunnige verkar ha kopplat greppet....

 
Idag vaknade alla barnen efter varandra, efter nio på morgonen. Lewi och Lisa ringde jag och bjöd in till frukost vid halv tio.
Strax efter frukosten kom "farmor och farfar" hit och tog med sig alla sina "barnbarn" på lunch.

Kändes så tomt och konstigt att vara utan några barn som ska ha lunch och mellis och övervakning....Mellan halv elva och halv fyra på eftermiddagen, var barnen borta från vårat ansavar.

Jag har då passat på att pyssla i trädgården och planterat lite....

  

När barnen kom hem ville en del av dom springa i vattenspridaren....

  

Min Emma och Tori leker så himla bra tillsammans......

Min Pontus och Elwin är klockrena ihop....

  

Idag under tiden de var hos "farmor och farfar" tog Veronica kort och fångade alla så fint på bild! Så detta kort har Veronica Engblom Lidman tagit.



Det är så underbart att se glädjen hos alla dessa barn som har en "konstig" knytpunkt till varandra....
Men härligt är det!
När Monica hade hämtat sina barn så startade jag och maken "tårtbaket"



See yaa...kramisar.

Kommentarer
Postat av: pea

vilka fina bilder! Speciellt de 2sista:) vems superkamera är korten tagna med? kram

2011-07-09 @ 19:30:05
URL: http://peandersson.devote.se
Postat av: Annica

Det nedersta fotot har jag tagit och det näst nedersta är ett proffsfota utav Veronica.

2011-07-09 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0