svårt

Jag har som tappat blogglusten, tycker inte att jag har något att skriva om. Jag bara klagar eller upprepar mig!?
Känner mig allmänt olustig och obekväm med mig själv. Vet inte vad som händer riktigt men har varit så låg och nere ett tag.

Jag har snart jobbat två veckor sen min semester tog slut och Jörgen har varit hemma med barnen.
Pontus har sovit i tält med grannpojkarna och en natt hos farmor. Emma försökte sova en natt hos kompis, men kom hem igen, men hos farmor klarade hon det.
Detta medförde att Pontus fick en heldag tillsammans med pappa då Emma var borta och Emma fick sin heldag med pappa då Pontus var borta.

Jag hör och förstår att dom har det lugnt och skönt och trivs med sitt sommarlov. Nästa vecka får jag rå om dom lite mer för då börjar Jörgen om att jobba och jag har lite ledigt.

Stortjej, Johanna och hennes Erik kommer också hem en sväng nästa vecka. Längtar att få höra om deras resa i Europa.

Får räcka så, vi får se när jag skriver igen, kanske jag tar lite semester från bloggen nu?



Kramisar.

Kommentarer
Postat av: p

vet precis vad du menar med bloggtorka..

2011-07-30 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0