Bära eller brista?

Mycket händer just nu och tyvärr kan jag inte uttrycka mig så mycket här, det blir för utlämnande för mig då! Sorry att jag nämner det och inte utvecklar mig vidare, för egentligen är jag en sann förespråkare för att om man säger A så säger man B också.....

Men hur otroligt förskräckligt jobbigt är det inte med nyheterna från grannlandet Norge, och framförallt från ungdomslägret på Utøya!!

Men många frågor och känslor poppar upp från uppväxten då man stöter på alkoholproblem till höger och till vänster och hur det påverkar alla!! Inser hurdant man formas av det man kände då man var fem sex år och femton sexton år....

Själv är jag skiljsmässobarn, jag har själv fött barn som fått uppleva skiljsmässa.......så jag känner så starkt för dessa barn! Så just nu ser jag någonstans i denna värld hur fler barn får uppleva detta med alkohol och arga bråkande föräldrar.....JOBBIGT!! Alkohol förstör mer än det ger.....?

Imorgon ska jag tillbringa min lediga dag tillsammans med pappa i en taxi och på Onkologen i Umeå...



Den här bilden bjuder jag på angående kärlek..............

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0