töväder en liten stund...

Men så helt underbart det var att kliva ut genom dörren i morse....plussgrader, yes! Men tyvärr är underbart kort! Redan kallare....

Jag såg en annons i lördagstidningen med en resa till Side i Turkiet, all inclusive dessutom, för endast 13.990kronor. Men kruxet för oss är att det var för två vuxna i dubbelrum med ett barn under elva år i extrabädd. Jag har ju två barn under elva år och då blir det familjerum som gäller och dubbelt så dyr resa....ja ni hörde rätt! Dubbelt så dyrt med ett litet barn under åtta år extra....alltså 28.000,-!!

Vi fortsätter alltså att kika lite på andra alternativ, så får vi se om det blir något nu till våren, eller om vi sparar pengar ett tag till!
Men det skulle vara så underbart skönt att ta en paus ifrån vardagen där i slutet av maj.....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Emma kan bo hos oss ;) hahaha

2011-01-24 @ 21:49:46
URL: http://johannacarolinalidman.blogg.se/
Postat av: mammatanten

Du skulle ha sett hennes min då vi sa att bara en fick följa med! Skulle inte tro att hon går med på det!?

2011-01-25 @ 05:38:05
Postat av: tina

fin blogg :)

kolla gärna in min med hihi

2011-01-25 @ 05:54:57
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0